Tinklapis NBAworld.lt sugrįžta su savaitės apžvalgos rubrika. Šį kartą jūsų dėmesiui pateikiame šeštosios Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) apžvalgą.Lietuvio savaitė                                       ...
Totalizatorius
   
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti
Registracija Priminti slaptažodį


K.Bryantas karjerą baigs Los Andžele

Šaltinis: NBAworld.lt
2010-08-29 19:21
Komentarai (43)
Savo karjerą NBA lygoje prieš 14 metų pradėjęs Kobe Bryantas niekuomet neišdavė Los Andželo "Lakers" ekipos. 32 metų gynėjas nuo pat savo pirmųjų žingsnių stipriausioje krepšinio lygoje atstovauja "Lakers" klubui.

Amerikietis ir toliau ketina likti ištikimas ir teigia, jog nepaliks Los Andželo bei karjerą baigs "Lakers" komandoje.

"Neketinu keltis į kitą miestą, nenoriu vilkėti kitos ekipos marškinėlius. Nežinau, kas turėtų nutikti, kad man reikėtų išvykti iš "Lakers" klubo. Esu tvirtai apsisprendęs, karjerą baigsiu čia, Los Andžele," - teigė penkis kartus čempionu tapęs K.Bryantas.

198 cm ūgio amerikietis praėjusiame sezone vidutiniškai rinkdavo po 27 taškus, atkovodavo 5,4 atšokusio kamuolio, komandos draugams atlikdavo po 5 rezultatyvius perdavimus bei iš varžovų perimdavo 1,6 kamuolio per susitikimą.

Komentarai

2010-08-31 17:54

steve nash rašė:
Maniau K.Bryant ketino baigti karjera Italijoje .Kodel jis pakeite nuomone ?

tai gal nba karjera zada baigt lakers o ne kokiam kitam klube, o italija visai kitas reikalas manau ... ;) nba kashiorai karjera vadina tai kai zaidzia nba, o visa kitam jiem jauciu shudo malimas....

Viso komentarų: 363 , Blogo įrašų: 0
2010-08-31 17:44

Maniau K.Bryant ketino baigti karjera Italijoje .Kodel jis pakeite nuomone ?

Viso komentarų: 735 , Blogo įrašų: 0
2010-08-31 11:33

ap0323 rašė:
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2886927
cia visiems svaigalams, kad kobe nenorejo buti iskeistas

nieko naujo nepasakei... fanai kurie tikrai stipriai domisi tikrai turejo tai zinot.... ;)

Viso komentarų: 363 , Blogo įrašų: 0
2010-08-31 08:57

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2886927
cia visiems svaigalams, kad kobe nenorejo buti iskeistas

Viso komentarų: 256 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 20:38

martini rašė:
BLmb kaip man gaila kad nbaworld maziau nei puse kazka nusimano apie NBA o likusi dali mala su.da bneturedami nei menkiausio supratimo apie NBA ar apie ta pati Kobe. Tie kas domisi tie zino ir nesneka tokiu nesamoniu kad Kobe buvo niekas be Artesto Gasolio. Jusu ziniai po Shaq isejimo LAL vienus metus tik nepateko i Playoff o sekancius su Kobe pateko i Playoff o paskui kai Bnumas issigyde traumas buvo viena is pirmajanciu komnada Vakaruose. Bet paskui Bynumas gavo labi sunkia trauma ir todel Lakers nusprende "pasiimti". Ir dar tie kurie sneka kad Kobe norejo palikti LAL tai nusisnekat totaliai. LAL buvo jau susitare del mani ir norejo ismanyti kobe ir "kovoti" del pirmojo saukimo. Bet Kobe pasinaudojo savo sutartyje esnacia saliga ir atsauke mainus ir pasiliko LAL.
Klysti, Kobe tikrai norejo iseit is Lakersu. Visi mane kad taip tikrai atsitiks, net mintis nebuvo kilusi kad liks, visi jau speliojoi i kuria komanda isei Kobe, bet paskutine akimirka jis pasiliko LAL nes gryzo Philas Jacksonas.

Viso komentarų: 35 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 16:43

laitas rašė:
[quote]martini rašė:
BLmb kaip man gaila kad nbaworld maziau nei puse kazka nusimano apie NBA o likusi dali mala su.da bneturedami nei menkiausio supratimo apie NBA ar apie ta pati Kobe. Tie kas domisi tie zino ir nesneka tokiu nesamoniu kad Kobe buvo niekas be Artesto Gasolio. Jusu ziniai po Shaq isejimo LAL vienus metus tik nepateko i Playoff o sekancius su Kobe pateko i Playoff o paskui kai Bnumas issigyde traumas buvo viena is pirmajanciu komnada Vakaruose. Bet paskui Bynumas gavo labi sunkia trauma ir todel Lakers nusprende "pasiimti". Ir dar tie kurie sneka kad Kobe norejo palikti LAL tai nusisnekat totaliai. LAL buvo jau susitare del mani ir norejo ismanyti kobe ir "kovoti" del pirmojo saukimo. Bet Kobe pasinaudojo savo sutartyje esnacia saliga ir atsauke mainus ir pasiliko LAL.

Bet kaip buna kad sako oj cia kobe laimejo taj atrodo kad jis vienas ta ir padare taip jis super zaidejas bet nera dievas vienas ir karo lauke nelaimesi jis yra labai gerai sukomplektuotos komandos dalis ir tai yra raktas laimeti nba .Super zaidejas geri pagalbininkai ir vuolia.[/quote]

Sutinku su tavim. As tiesiog norejau pasakti kad Lakers ir be Gasolio ar Artesto buvo gan nebloga komanda ir nebuvo niekas kaip daugelis cia sako :)

Viso komentarų: 170 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 16:38

laitas rašė:
Na tai teisingai sakai second svarbu nelaimeti svarbiau jausti malonuma zaidziant bet kurioje komandoje ir buti jos dalimi kad ir ne cempioniskoje nelaimejas nba gali tapti visiems laikams isimintinu zaideju.
Visi nori laimeti bet ne visiems taip jau susidesto .
Dabar jai anthony pereitu i knicks'us irgi butu kalbu kad pasirinko lengvesni kelia nors ir denveris nebuvo is silpniausiu.Aisku jai dar kazkas prie ju prisijunktu.
pritariu.gerai isdestei mintis.

Viso komentarų: 69 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 16:28

Na tai teisingai sakai second svarbu nelaimeti svarbiau jausti malonuma zaidziant bet kurioje komandoje ir buti jos dalimi kad ir ne cempioniskoje nelaimejas nba gali tapti visiems laikams isimintinu zaideju.
Visi nori laimeti bet ne visiems taip jau susidesto .
Dabar jai anthony pereitu i knicks'us irgi butu kalbu kad pasirinko lengvesni kelia nors ir denveris nebuvo is silpniausiu.Aisku jai dar kazkas prie ju prisijunktu.

Viso komentarų: 151 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 15:40

second rašė:
[quote]snaip3ris rašė:
Lakers fanai sukilo,bet uz cavsus turbut niekas nebeeina:)

jei bent skaitytum ka rasau, tai net neatrodytu jog cia kazkas sukyla... ;)[/quote]nieko as tau nesakau,viskas normaliai;D

Viso komentarų: 69 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 15:24

snaip3ris rašė:
Lakers fanai sukilo,bet uz cavsus turbut niekas nebeeina:)

jei bent skaitytum ka rasau, tai net neatrodytu jog cia kazkas sukyla... ;)

Viso komentarų: 363 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 15:18

Lakers fanai sukilo,bet uz cavsus turbut niekas nebeeina:)

Viso komentarų: 69 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 15:09

laitas rašė:
[quote]second rašė:
[quote]laitas rašė:
Gerai second kiek dar butu reikeja laukti lebronui ? gal iki karjeros galo ? tik kada sumaste keisti treneri o kad norm pastiprinti komandos taj negalejo aisku gal butu reikeje dauk geresnio trenerio gal tada butu laimeja nba bet cia irgi tik speliojimai.
Noreciau paklausti ka tu vietoj jo butum dares ? sedejas cawsuose ir tikriausiai iki karjeros galo butum turejes tik asmeninius apdovanojimus ar pabandyti laimeti nba.

man lebrono vietoje kiekviena diena butu rojus zemeje, ir man net nerupetu ar laimiu ar ne jei uzdirbciau tiek pinigu ir buciau vienas geriausiu nba krepsininku gal net istorijoje....

o jei surimtejus - as lebrono vietoje MANAU jog buciau pises prota cavs valdziai kad atliktu mainus kad ismainytu zaidejus su kuriais man nesizaidzia kad keistu treneri jei man neptinka, juk jie dare viska ko lebronas panorejo, apie planuojamus mainus pirmiausia atsiklausdavo ar lebronui jie tinka, visos salygos buvo daromos pagal lebrona... ir ka mes turejom dominuojancia komanda kuri niekaip nesusitvarkom TIK su dviem komandom nba- bostonu ir orlandu, gerai nusileido orlandui pernai nes dar nebuvo tokios geros sudeties, nusileido siemet bostonui nes neusdenge rondo, visur visur pas juos buvo galima matyt iseiciu, pasistiprinimo ir panaisiai, dabar jis paliko komanda su kuria dominavo lygoje eile metu ir nuejo i komanda kuri vapshe sukombinuota sia vasara ir net neaisku ar jiem ten taip seksi kaip visi isivaizduoja

o apie tavo pabandyma laimet nba tai tu dabar mazdaug sakai jog miamyje jis susikure proga ziedui, o vat cavsuose tai tokios progos neturejo ? reikia tik kantrybes, visgi sakoma per kancias i zvaigdes...

cavs karta finale sudalyvavo, paskutiniai du sezonai 60+ pergaliu bet ne anot taves cia ne shansas iskovot titula, o tai kas tada?[/quote]
Beabejo sansa turejo daeiti iki nba finalu viena karta buvo nuejo ir jie patyre fiasko .Na kiekvienas rungtyniaujantis nba zaidejas stengsis laimeti nba zieda lengviau ar sunkiau cia manau nera skirtumo viskas susiklosto taip kaip susiklosto.Taip lebronas turejo galimybe kazkiek del mainu del zaideju atejimo i komanda bet ne visi gauna to ko nori ar ne taip ? Paprasciausiai gal zmogui atsibodo butu kaip sakant netoli finalu nba ir pralaimeti. O ar lengvesnis kelias bus majamyje pamatysim .[/quote]

kobes ivaizdis daromas jog jis tipo laimejo nes naudinga visuomene burti jog jis yra nesustabdomas, tada lnakomesnes jo varzybos daugiau parduodama jog marskineliu ir t.t. ir taip daroma su visom zvaigdem...tu teisus, ne visi gauna to ko nori tik tokiems kaip lakers luckem sekasi uz dyka zvaigdes gaut... ir nors man lebronas ir patinka , mane labai nuvyle jo shis pasirinkimas, nes man patinka kai zaidejai tampa legendomis - jis buvo dievas cavs fanams, klyvlendo miestas laikesi ant lebrono , pajamos uz isparduotas rungtynes, uz parduotus marskinelius, klubo akcijos vienos brangiausiu nba buvo ir t.t... jau nekalbu apie tai jog jo gimtasis akronas yra shalia klyvlendo, jis butu nepralenkiamas zaidejas pagal taskus blokus assistus rebaundus stealus ir t.t. jis butu apsoliuti klyvlendo legenda, o dabar jis tarsi neteko tikruju namu nes miamio fanam jis niekad nereiks tiek kiek reiske cavs fanams... tas pats butu buve jei kobe butu ivykes, ir man tai butu nepatike... zodziu tikiuosi supratai ka turejau omeny... man gaila kai toks rekordu mushimas nutruksta kai fanai jauciasi isduoti ir t.t. o sioj situacijoj cavs dar ir buvo labai geras klubas o ne kokie autsaideriai...

Viso komentarų: 363 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 14:52

martini rašė:
BLmb kaip man gaila kad nbaworld maziau nei puse kazka nusimano apie NBA o likusi dali mala su.da bneturedami nei menkiausio supratimo apie NBA ar apie ta pati Kobe. Tie kas domisi tie zino ir nesneka tokiu nesamoniu kad Kobe buvo niekas be Artesto Gasolio. Jusu ziniai po Shaq isejimo LAL vienus metus tik nepateko i Playoff o sekancius su Kobe pateko i Playoff o paskui kai Bnumas issigyde traumas buvo viena is pirmajanciu komnada Vakaruose. Bet paskui Bynumas gavo labi sunkia trauma ir todel Lakers nusprende "pasiimti". Ir dar tie kurie sneka kad Kobe norejo palikti LAL tai nusisnekat totaliai. LAL buvo jau susitare del mani ir norejo ismanyti kobe ir "kovoti" del pirmojo saukimo. Bet Kobe pasinaudojo savo sutartyje esnacia saliga ir atsauke mainus ir pasiliko LAL.

Bet kaip buna kad sako oj cia kobe laimejo taj atrodo kad jis vienas ta ir padare taip jis super zaidejas bet nera dievas vienas ir karo lauke nelaimesi jis yra labai gerai sukomplektuotos komandos dalis ir tai yra raktas laimeti nba .Super zaidejas geri pagalbininkai ir vuolia.

Viso komentarų: 151 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 14:49

second rašė:
[quote]laitas rašė:
Gerai second kiek dar butu reikeja laukti lebronui ? gal iki karjeros galo ? tik kada sumaste keisti treneri o kad norm pastiprinti komandos taj negalejo aisku gal butu reikeje dauk geresnio trenerio gal tada butu laimeja nba bet cia irgi tik speliojimai.
Noreciau paklausti ka tu vietoj jo butum dares ? sedejas cawsuose ir tikriausiai iki karjeros galo butum turejes tik asmeninius apdovanojimus ar pabandyti laimeti nba.

man lebrono vietoje kiekviena diena butu rojus zemeje, ir man net nerupetu ar laimiu ar ne jei uzdirbciau tiek pinigu ir buciau vienas geriausiu nba krepsininku gal net istorijoje....

o jei surimtejus - as lebrono vietoje MANAU jog buciau pises prota cavs valdziai kad atliktu mainus kad ismainytu zaidejus su kuriais man nesizaidzia kad keistu treneri jei man neptinka, juk jie dare viska ko lebronas panorejo, apie planuojamus mainus pirmiausia atsiklausdavo ar lebronui jie tinka, visos salygos buvo daromos pagal lebrona... ir ka mes turejom dominuojancia komanda kuri niekaip nesusitvarkom TIK su dviem komandom nba- bostonu ir orlandu, gerai nusileido orlandui pernai nes dar nebuvo tokios geros sudeties, nusileido siemet bostonui nes neusdenge rondo, visur visur pas juos buvo galima matyt iseiciu, pasistiprinimo ir panaisiai, dabar jis paliko komanda su kuria dominavo lygoje eile metu ir nuejo i komanda kuri vapshe sukombinuota sia vasara ir net neaisku ar jiem ten taip seksi kaip visi isivaizduoja

o apie tavo pabandyma laimet nba tai tu dabar mazdaug sakai jog miamyje jis susikure proga ziedui, o vat cavsuose tai tokios progos neturejo ? reikia tik kantrybes, visgi sakoma per kancias i zvaigdes...

cavs karta finale sudalyvavo, paskutiniai du sezonai 60+ pergaliu bet ne anot taves cia ne shansas iskovot titula, o tai kas tada?[/quote]
Beabejo sansa turejo daeiti iki nba finalu viena karta buvo nuejo ir jie patyre fiasko .Na kiekvienas rungtyniaujantis nba zaidejas stengsis laimeti nba zieda lengviau ar sunkiau cia manau nera skirtumo viskas susiklosto taip kaip susiklosto.Taip lebronas turejo galimybe kazkiek del mainu del zaideju atejimo i komanda bet ne visi gauna to ko nori ar ne taip ? Paprasciausiai gal zmogui atsibodo butu kaip sakant netoli finalu nba ir pralaimeti. O ar lengvesnis kelias bus majamyje pamatysim .

Viso komentarų: 151 , Blogo įrašų: 0
2010-08-30 14:43

BLmb kaip man gaila kad nbaworld maziau nei puse kazka nusimano apie NBA o likusi dali mala su.da bneturedami nei menkiausio supratimo apie NBA ar apie ta pati Kobe. Tie kas domisi tie zino ir nesneka tokiu nesamoniu kad Kobe buvo niekas be Artesto Gasolio. Jusu ziniai po Shaq isejimo LAL vienus metus tik nepateko i Playoff o sekancius su Kobe pateko i Playoff o paskui kai Bnumas issigyde traumas buvo viena is pirmajanciu komnada Vakaruose. Bet paskui Bynumas gavo labi sunkia trauma ir todel Lakers nusprende "pasiimti". Ir dar tie kurie sneka kad Kobe norejo palikti LAL tai nusisnekat totaliai. LAL buvo jau susitare del mani ir norejo ismanyti kobe ir "kovoti" del pirmojo saukimo. Bet Kobe pasinaudojo savo sutartyje esnacia saliga ir atsauke mainus ir pasiliko LAL.

Viso komentarų: 170 , Blogo įrašų: 0

Komentuoti gali tik prisijungę sistemos vartotojai.
      
      
                    
    
                        
Užsisakykite naujienas:

Dwight Howard

Taškai: 33

Rez. perd.: 0

Atkovota kamuolių: 12

Archyvas
 

Tony Parker

Taškai: 22.3

Rez. perd.: 8

Per. kam.: 1.5

Paul Pierce

Taškai: 22

Rez. perd.: 6.3

Atk. kam.: 5.8

Archyvas
Visos Diskusijos
Į kurią komandą bus iškeistas Chrisas Kamanas?
  • Houston Rockets
  • Boston Celtics
  • Atlanta Hawks
  • Golden State Warriors
  • Kita
Viso balsavo: 311
Visi įrašai
2012-02-08    02:00
Utah "Jazz" - Indiana "Pacers"
2012-02-08    02:30
Charlotte "Bobcats" - Boston "Celtics"
2012-02-08    02:30
Cleveland "Cavaliers" - Miami "Heat"
2012-02-08    03:00
Phoenix "Suns" - Milwaukee "Bucks"
Pilnas tvarkaraštis
Dizainas: A. Jazdauskas (LHQ)
Livescore by livescore.in Sprendimas: IT uostas
NBAworld.lt visos teisės saugomos Padaryk pirmuoju | Rekomenduok | Apie mus